lördag 2 maj 2009

Lägesrapport...

Nu är lajvet igång! Mycket märklig tillställning det här för en som inte har varit med förut. Massor med glada människor som brister ut i spontansång och lever som på medeltiden. Torbjörn verkar i alla fall vara en hygglig prick, om än lite sträng. Jag fick tillåtelse att fota och filma lite här i början (kommer en snutt på Torbjörn snart), men sen var det strängeligen förbjudet att använda modern teknik! I fyra dagar! Tror knappast att jag kommer att klara det. Planen är att smuggla med mig min lilla dator och lämna en lägesrapport nu och då. Jag har dessutom lyckas smuggla in lite modern godis....de andra får bara tugga kåda hoho. På bilden står tre av mina nya vänner...kommer inte ihåg vad de heter. Snart ska jag få min dräkt och Namn...spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar