måndag 27 april 2009

Idag är jag glad

Ledsen att jag inte hunnit blogga bloggen, men vilken helg! Monika kom i fredags kväll och därefter har vi i princip bott i trädgården. Vi har tuktat rosor, planterad en rhododendron, jag har tagit ner en ganska stor tall som skuggade baksidan, vi har rensad stuprännorna, Monika har målat en stol osv osv. Hårt arbete, varvat med kul! I lördags tog jag fram grillen och så lagade vi en mysmiddag med fläskkarré, klyftpotatis, vitlökssmör och en god flaska rött. Mums! Och glass med bär till efterrätt. Nu ska jag försöka få lite gjort på jobbet...

5 kommentarer:

  1. Blev det nåt ligge?

    SvaraRadera
  2. Det finns faktiskt gränser för vad jag pratar om här på min blogg. Det hoppas jag att mina läsare förstår och respekterar. /Gunnar

    SvaraRadera
  3. det blev det alltså?

    SvaraRadera
  4. Som sagt, jag säger ingenting ;-)

    SvaraRadera
  5. heehee, jag förstår!
    då är vi buksvågrar alltså!

    SvaraRadera